Dni Marketingu Sportowego
Sport i biznes to dwie dziedziny, które wiąże coraz więcej. Promocja firm poprzez sport staje się popularnym kanałem komunikacji z odbiorcami. Korzysta na tym biznes, korzystają środowiska sportowe. Ciągle jednak wiele przedsiębiorstw i organizacji sportowych nie przekonało się do celowości aktywnego wykorzystywania instrumentów marketingu sportowego w swojej działalności. Jak to zmienić? O tym dyskutować będą uczestnicy konferencji „Dni Marketingu Sportowego”, której piąta edycja odbędzie się w dniach 8-9 listopada 2006 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
Agenda V DMS obejmuje następujące tematy:
a.Nowoczesne strategie sponsoringowe
b.Nowe media w sporcie
c.PR w sporcie
d.Analiza i kierunki rozwoju marketingu sportowego
e.Rynek pracy w sporcie
f.űródła finansowania organizacji i obiektów sportowych
Uczestnicy: Marzena Bogdanowicz (Brytyjski Komitet Olimpijski), Sebastian
Bykowski (Press Service), Adam Czarnecki (ARC Rynek i Opinia), Dariusz
Michalczewski, Martyna Wojciechowska.
————————————————————————–
Korzyści z udziału:
a.bezpośredni kontakt z potencjalnymi partnerami biznesowymi –
przedstawicielami klubów, związków oraz firm – sponsorów sportu
b.dostęp do wzorcowych oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu
sportowego
c.budowanie świadomości własnej marki w świecie sportu i biznesu
d.możliwość rozwoju sieci kontaktów
e.poszerzenie własnej wiedzy i umiejętności
————————————————————————–
Uczestnicy konferencji:
a.firmy – sponsorzy sportu
b.agencje marketingowe i PR
c.kluby i związki sportowe
d.instytucje rządowe i samorządowe
e.menedżerowie
Zgłoszenie na konferencję przyjmowane są poprzez stronę internetową www.dms.sbf.pl.