Golf z brylantem w tle
Brylanty na polu golfowym? Ta pozorna sprzeczność szybko przestała budzić zdziwienie tych, którzy znaleźli się wśród zaproszonych gości kolejnych edycji Turnieju Golfowego o Brylant A&A Domu Jubilerskiego.
W tym roku, 2 i 3 czerwca po raz czwarty na polu golfowym w Woli Błędowej k/Łodzi będziemy mieli okazję obserwować ten swoisty mariaż golfa i sztuki jubilerskiej w najlepszym wydaniu. Golf, swoją otoczką tradycji i ekskluzywności, a także – na pierwszy rzut oka skomplikowaną formułą procedur, regulaminów, wymogów etykiety i stroju – przypomina nieco konwenanse monarchii albo znany z literatury, kolonialny, klubowy styl dla wybranych. Nic nie uzupełnia lepiej tej filozofii życia, niż brylant – symbol luksusu, klasy, dobrego smaku. Gustownie oprawiony stał się stylową otoczką tego wyjątkowego wydarzenia, zjednoczył przedstawicieli kultury, biznesu i polityki, stał się pretekstem do spotkania dla przedsiębiorców i biznesmenów oraz okazją do nawiązania nowych kontaktów, czy wymiany poglądów w malowniczej scenerii pola golfowego.
Jak co roku organizatorzy zadbali, by i w tegorocznej, IV już edycji Turnieju, zmaganiom golfistów towarzyszyły silne emocje związane nie tylko ze sportową, dżentelmeńską rywalizacją, ale i z nagrodami. Wspaniała statuetka projektu pani Anny Majsterek, ręcznie wykonana według starej szkoły rękodzieła złotniczego w pracowni A&A Domu Jubilerskiego – zrobiony ze złota i srebra kij golfowy i złota piłeczka z kunsztownie obsadzonym brylantem – przeznaczona jest dla zwycięzcy turnieju (I miejsce w kategorii OPEN). Zdobywca drugiego miejsca otrzyma kupon wartościowy uprawniający do zakupu stylowych mebli ufundowany przez Empir, a trzeci finalista spędzi wraz z osoba towarzyszącą weekend w Centrum Kongresowo – Szkoleniowym Magellan w Bronisławowie. Dla laureatów dodatkowych konkursów – Hole in One i Longest Drive również przewidziano prestiżowe nagrody. Ten, kto zgodnie z zasadami konkursu, umieści piłeczkę w dołku tylko jednym uderzeniem kija golfowego otrzyma brylantowo-szafirową kolię, natomiast autor i autorka najdalszego uderzenia będą mogli cieszyć się ekskluzywnymi, markowymi zegarkami.
Dla zwycięzcy w konkurencji Nearest to the Pin (piłka najbliżej dołka) przewidziano 5-dniowy pobyt w Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita. Wszyscy zwycięzcy otrzymają też elegancko wydane „Rody Jubilerskie w Polsce”
Choć na polu golfowym najciekawsza jest gra, organizatorzy zadbali również o szereg dodatkowych atrakcji. Dla ponad tysiąca uczestniczących w uroczystościach finałowych gości przewidziano: piknik na trawie, pokazy mody, jazdy próbne luksusowymi samochodami Volvo, pokazy tańca i fitness oraz niezwykłą plenerową prezentację biżuterii A&A Domu Jubilerskiego, a także „Konkurs na najpiękniejsze nakrycie głowy:, w którym do wygrania są m.in. zaproszenia na zakupy ufundowane przez Van Graaf oraz Trussardi. Przez cały czas pikniku Pracownia A&A Domu Jubilerskiego będzie prowadziła profesjonalny serwis biżuterii należącej do zaproszonych gości. W ciągu kilku minut ulubione precjoza odzyskają wspaniały blask, aby przez następne lata cieszyć oczy swoich właścicieli.
A&A Marketing już po raz czwarty udowodni, że golf to coś więcej niż tylko sport. To styl życia a nawet sposób myślenia, który budzi żywe emocje.
Zgłoszenia do gry w Turnieju przyjmowane są na stronie www.golf.aia.pl
Bilety na Wielki Finał dostępne są w Centrum Informacji Kulturalnej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 102A oraz w Sekretariacie A&A Marketing Sp. z o.o. przy ul. Piotrkowskiej 146.
Organizator turnieju: A&A Marketing
Patroni honorowi turnieju: Polski Związek Golfa, Prezydent Miasta Łodzi Jerzy Kropiwnicki, Marszałek Województwa Łódzkiego Włodzimierz Fisiak
Sponsorzy główni: Plus GSM, VOLVO
Sponsorzy: Adi Art, Ascor, Bang&Olufsen, Beauty Planet, Chłopskie Jadło, Coca Cola, Deutsche Bank, Twoja Chata, Empir, Geovita, Kirchner, Llentab, Magellan, Nordkalk, PZU, Trussardi, Van Graaf, Viessmann
Patroni medialni: Angora, Bankier.pl, Exclusive Design, Gazeta Wyborcza, Gentleman, Golf Mediatour, Good Life Magazine, Manager Magazin, Moda&Styl, Murator, Prestige House, Radio Łódź, Świat Elit, Top Class, TV Sat, TV Toya, TVP 3, Villa, Warsaw Voice, www.golf.pl, www.golf24.pl, www.golfmedia.pl, www.golfnews.pl, www.onet.pl
Partnerzy: Polski Związek Karate, Studio Tańca Cubana, Fitness Klub Laguna